31 January 2016

Mungkin dia tak kisah.

Yup.

Jangan sakitkan perempuan lain

Nanti kena kat anak perempuan ang.

Nak cakap padan muka. . Kejam plak.

Tapi.. apa boleh buat..

Banyak kali aku ingatkan kat dia

ang sakitkan aku harini. Tak mustahil suatu hari nanti ang akan kena.

Tak pun adik perempuan ang, anak perempuan ang. Tapi ang macam x kisah.

Aku pelik dengan orang macam ni.

Aku ni takut nak buat jahat kat orang.. (kadang2 tu terbuat jugak sikit. Hurm) sebab aku takut. Nanti aku atau anak aku nanti akan terkena.

Kadang2 aku rasa nasib aku sekrang baik sikit pun. Sebab mama dan papa banyak buat baik dekat orang lain sebelum ni

Tapi aku bersyukur ssangat. Kebanyakan jahat yang aku pernah buat. Allah terus bagi kat aku. Alhamdulillah.

-btw. Aku ni syok sendiri je duk updatr blog. Ade ke orang baca? Tak ada pun- hahaha 

No comments:

Post a Comment