16 May 2016

Sebelah pihak vs dua belah pihak

Lately byk benda yang terjadi.
Mcm2.
Tapi ape yg aku nk ckp pasal sebelah pihak n dua belah pihak ni. Pasal salah faham? Maybe la something like that.
Haaa.
Adala orang tuduh aku mcm2. Tapi diorang hanya dengar cerita pihak belah sana. Pihak aku? Xtanya. Terus judge.
(Sebelum tu, aku nk ckp aku pun dlu mcm tu jgk.. but times change right)
Aku mcm. Erm. Korg xtau cerita sebenar. Terus judge aku.
Sekarang aku amalkan konsep. Kalau aku x dpt dgr cerita dua blh pihak. Aku just akan dengar cmtu je dri sblh pihak tu.
Klu aku blh dgr dr dua belah pihak. Xpela.
.
.
Ntahlah. Last aku mls dah nak kisah orang anggap aku yg jahat, nak judge aku ke ape ke. Sbb mls dh nk lyn. Mmg aku jahat nk buat mcm mne. Dri zmn kerja dlu dh kena fitnah mcm2. Sebelum2 tu lg la. Sampai laaa ni.
.
.
Xpela. Aslkan diri sendiri tau ade di pihak yg benar. Hm. Ape blh buat. Redha je. Org lbh percaya sblh pihak yg lain tanpa tanya aku. Nk judge alu terus. Suka hati la. Mls dh nk lyn. Note to myself jela supaya xbuat jht kt org lain.

No comments:

Post a Comment