30 May 2016

Mereka tinggalkan aku

Siapa yang tinggalkan aku? ←_←→_→

Banyak. Orang2 yang aku kenal, kawan, kesayangan, mereka2 la. π_π

Setiap org yg aku kenal, dari zaman diorang at worst bersama, bila dah jadi better. All of them leave me.

Kawan aku. Dari zaman comot sama2. Selekeg sama2. Selalu pendapat sama. Lama lama berkawan. Dia haluan masing2 aku pun. Tapi, bila sekarang dah better, jadi makin hot.  Aku dilupakan. Sekarang nak kawan dengan orang yang bergaya,hot. nak hangout pun dah kurang. Bila bosan xada member hot. Baru nak cari. Tapi bila sedih ke apa,confirm cari aku balik. Mengadu masalah macam2.
Σ( ° △ °|||)︴

Aku macam ok. Tak apalah. o(╯□╰)o

Aku jugak pernah bercinta dgn seseorang ni. Mule2 kawan n kenal dgn dia masa keje same department. Banyak hasutan, caci maki. Ramai tanya, eh ko bercinta dengan si sotong tu ke? Sotong la, lembut la, pondan la, lembik la, bapok la,  kpop la(yg jenis cm gay lembut tu)mcm2 lagi la. Aku tau klu aku bgtau dia semua ni masa tu confirm dia down gila. Aku mcm. Aku terima weh semua kekurangan dia, aku x dgr pun hasutan ape semua. Aku yg bercinta dgn dia bukannya depa. Masa aku bercinta dgn dia pun, mmg aku nmpk dia lembut. Aku cuba jugak ckp kt dia suruh jalan kasar sikit, jd cam jantan sikit. Bukan aku x terima dia. Aku cuma xnak org luar kutuk dia, sebab aku tau dia jenis lemah semangat bila orang kutuk dia. Jenis cpt down. Tapi bila dah berubah jadi jantan sejati. Ceh sejati ke. Lebih kurg la. Dah berubah .makin bertambah la org perempuan minat kt dia. Ape lagi, aku pun ditinggalkan. Hahaha. ╮(╯_╰)╭

See, setiap orang yang worst mula2, bila diri dah jadi better, they leave me.  ̄ˍ ̄

Aku macam. Ok fine. Bila tgh keadaan susah,  teruk ngan hampa semua, aku teman ja. Aku terima baik buruk hampa. Yg mana buruk n teruk sgt. Aku cuba nasihat hampa dlm baik2 even hampa x perasan pun aku cuba nasihat hampa. Pastu bila hampa dah better. Hampa tinggalkan aku cmtu ja. Xpala. (Awat aku ckp utara plak ni, luls) hahaha %>_<%

Dan sekarang

Aku malas dah nak kisah dengan orang yg nk tinggalkan aku ke, nak stay dengan aku ke. Sebab aku tau. Kalau hampa tinggalkan aku. Tu yg terbaik.

And, aku selalu jgk pesan kat diri aku utk x buat jahat kt org (even kdg2 terbuat jugak, ampun ampun (>_<) hehehe. Maaf la) sbb tu apa yg mama selalu pesan. And aku masih lagi praktikkan dlm hidup aku.

Aku jgk mls nk cari org sgt dh bukan ape. Bkn nk lupa kwn. Everytime aku cari, diorg nak xnak layan aku. Ok. Mls dah. hampa cari aku ada ja.

Cuma ^_^||

Bila ada kawan yg stay. Aku bersyukur. alhamdulillah.

Aku ada sorg kwn yg. Masa aku kenai dia, dia ni cm gemuk sikit la, muka pun penuh jerawat weh. aku slalu bygkn cmna la dia nnt. Tapi lame2, dia jd kurus, makin cantik. Tapi alhamdulillah kawan aku yg ni, masih lagi ada susah senang dgn aku.

Ade jugak yg kwn aku ni, dulu dia mmg susah, mak pak dia bukan jenis org sng. Tp skrg rezeki dia dpt kerja awl. Alhamdulillah masih lagi stay ngn aku. Selalu belanja aku. Hekhekhek. Jhtnye aku. ~>_<~

Tak apala. Bagi aku. Kalau sapa nk p dri hidup aku. P la. Aku dah malas nk ckp apa. Hampa cari aku, in sha Allah aku ada ja kalau aku masih hidup. Huuuu.

Terima kasih kepada yang masih stay.
*^▁^*

No comments:

Post a Comment